Hvis det foreligger en mangel ved varen må kjøper innen rimelig tid etter at den ble oppdaget eller burde ha blitt oppdaget, gi selger melding om at han eller hun vil påberope seg mangelen. Reklamasjon skal skje til Jessheimpuls ved henvendelse på e-post til post@jessheimpuls.no
Selgerens rettigheter ved kjøperens mislighold
Dersom kjøperen ikke betaler eller oppfyller de øvrige pliktene etter avtalen eller loven, og dette ikke skyldes selgeren eller forhold på selgerens side, kan selgeren i henhold til reglene i forbrukerkjøpsloven kapittel 9 etter omstendighetene holde varen tilbake, kreve oppfyllelse av avtalen, kreve avtalen hevet samt kreve erstatning fra kjøperen.
Oppsigelse av abonnement
Du kan si opp abonnementet ditt når du selv ønsker, men husk at abonnementet ditt løper fram til en gitt dato. Hvis du kjøpte et abonnement den 1. oktober så har du forhåndsbetalt fram til 1. oktober året etter. Da avsluttes abonnementet ditt den 30. september.
Oppsigelse av abonnementet gjør du via Vipps eller på Min Side på jessheimpuls.no. Velg «si opp abonnementet» og følg instruksjonene.